DE UNDE BANI?

DE UNDE BANI?
Să clarificăm cîteva întrebări legate de lucru cu Oriflame.
Apare o întrebare logică, de unde se iau bani ,dacă nu vindem nimic? Straniu ,nu-i aşa? Ca să fie mai clar , voi da un exemplu cu magazinul.
Închipuiţi-vă un magazin , în care faceţi regulat cumpărături (alimente şi produse pentru casă).Vii odată la magazin şi la intrare citeşti un anunţ: ,,Stimaţi clienţi. Noi avem o propunere pentru dm..Vă oferim la toate produsele reduceri mai mult de 20%  .Pentru aceasta este necesar de a vă înregistra în baza date pe calculator şi primiţi un card de discount. În acest fel deveniţi clientul nostru permanent ,,.Cum vă gîndiţi, este o propunere profitabilă? Desigur! Doar şi aşa cumpăraţi în acest magazin . Dar devenind un client înregistrat , veţi economisi mai mult de 20%.
Înţelegeţi că este o propunere profitabilă şi vă înregistraţi ca un client permanent.Procuraţi produsele necesare şi într-adevăr primiţi reducere mai mult de  20%. Vă întoarceţi acasă cu o dispoziţie bună. Ce faceţi după ce puneţi produsele la loc? O sunaţi pe mama, sora şi le spuneţi despre această ofertă convenabilă. În acest fel ,datorită recomandărilor dm. şi ele vor putea să devină clienţi înregistraţi şi să aibă reduceri.
Aşadar, magazinul  primeşte clienţi datorită recomandărilor dm. Directorul magazinului e satisfăcut. Mama şi sora ,de asemenea, sunt satisfăcute. Astfel de abordare folosesc multe magazine de haine şi supermarketuri. Numai că reducerile sunt mai mici şi colaborarea cu ei se termină aici.
Iar acum imaginaţi-vă o astfel de situaţie: peste un timp veniţi la magazin şi observaţi un nou anunţ ,,Stimaţi clienţi !Avem o nouă propunere pentru voi.Vă vom plăti procente din suma vînzărilor a persoanelor ce au venit la noi datorită recomandărilor dm.!
La prima vedere e interesant , dar nu e clar.E prea bine ca să fie real :şi reduceri şi commision. ,,Trebuie să mă clarific ,, şi intri la managerul magazinului  cu întrebări. Managerul vă explică :,,Faptul e că ,datorită recomandărilor dm. noi cîştigăm noi clienţi .Ei fac procurări , iar noi respectiv avem venit. Nu am fi avut să nu fi fost recomandările dm.. De aceia venitul vrem să-l împărţim cu dm.,, Cum credeţi ,e pe dreptate? Desigur!
Şi ce urmează? Apoi veniţi acasă şi începeţi să vă amintiţi cui nu i-aţi mai   recomandat aceste oportunităţi. Doar aveţi mulţi cunoscuţi pe care puteţi să-I ajutaţi să economisească şi să cîştige. Începeţi activ să recomandaţi şi să invitaţi la magazin noi clienţi .Peste o lună primiţi primele comisioane. Peste cîteva luni comisionul se măreşte de cîteva ori şi acesta e numai începutul!
Şi observaţi- nimic la nimeni nu aţi vîndut! Pur şi simplu ,personal v-aţi folosit de produse şi aţi propus rudelor şi cunoscuţilor să facă acelaş lucru.
Să vedem cum principiul de mai sus lucrează în afacerea noastră pe internet.Aşadar , ca şi varianta cu magazinul ,aţi ieşit la concluzia ,că dacă vă folosiţi regulat de cosmetică şi nu sunteţi împotrivă, chiar dacă este cosmetică de la Oriflame ,nimic nu vă împiedică să cîştigaţi cu Oriflame. După cum aţi înţeles, lucru constă în a găsi persoane pe internet ,care vor dori să aibă venit şi să se folosească de produse.
De ce colaborăm anume cu Oriflame, care sunt avantajele colaborării, de ce este profitabil să ne alăturăm acestui proiect,   pentru ce veţi primi bani, dacă nu trebuie nimic de vîndut.
Aşadar , 7 cauze, de ce am ales să colaborăm cu Oriflame.
 1.Compania este pe deplin adaptată la afaceri pe internet, adică , să îşi desfăşoare activitatea poate fiecare,oriunde nu s-ar afla , iar toate rapoartele contabile şi le sumă compania. Afacerea este legală şi transparentă. Toate acţiunile desfăşurate sunt în conformitate cu legea ţării în care compania are reprezentanţi.
 2.Un sistem de plată corect şi promovări permanente a partenerilor(călătorii în străinătate, banchete, cadori ,maşini de serviciu ş.a) şi nici un risc.
 3.Posibilitate de a procura personal produse calitative cu reduceri de la 18% la 50% şi de a participa la acţii cu cadouri scumpe.

 4.Colaborare între preţ-calitate (un preţ disponibil pentru o calitate înaltă), produse ce sunt folosite zilnic+compania a scos pe piaţă o categorie nouă de produse Wellnes- e o nutriţie sănătoasă , care le permite partenerilor companiei să cîştige cu 20-30% mai mult.


 5. O pagină personală de la companie, unde poţi vedea rapoartele financiare personale, comanda produse ,a înregistra persoane şi de a controla procesul lucrului.
 6.Cele mai bune servicii! Un sistem de livrare a produselor în orice regiune, livrare la domociliu în sate şi oraşe mai mici, comandă on-lain , achitare convenabilă.Pentru orice întrebare sunt centrele de deservire care ajută pe toţi.


  7. Un brend stimat şi vestit (Oriflame are 47 ani, compania s-a recomandat ca un partener de încredere . Chiar şi în condiţiile de criză din 2008-2009 a avut o creştere în volumul de vînzări, pe cînd alte companii avînd o descreştere.Nemaivorbind de criza din 1998 ,compania a rămas pe piaţa rusă şi s-a dezvoltat cu succes).

Комментариев нет:

Отправить комментарий