Să
clarificăm cîteva întrebări legate de lucru cu Oriflame.
Apare o întrebare logică, de unde se
iau bani ,dacă nu vindem nimic? Straniu ,nu-i aşa? Ca să fie mai clar , voi da
un exemplu cu magazinul.
Închipuiţi-vă un magazin , în care
faceţi regulat cumpărături (alimente şi produse pentru casă).Vii odată la
magazin şi la intrare citeşti un anunţ: ,,Stimaţi clienţi. Noi avem o propunere
pentru dm..Vă oferim la toate produsele reduceri mai mult de 20% .Pentru aceasta este necesar de a vă înregistra
în baza date pe calculator şi primiţi un card de discount. În acest fel
deveniţi clientul nostru permanent ,,.Cum vă gîndiţi, este o propunere
profitabilă? Desigur! Doar şi aşa cumpăraţi în acest magazin . Dar devenind un
client înregistrat , veţi economisi mai mult de 20%.
Înţelegeţi că este o propunere
profitabilă şi vă înregistraţi ca un client permanent.Procuraţi produsele
necesare şi într-adevăr primiţi reducere mai mult de 20%. Vă întoarceţi acasă cu o dispoziţie
bună. Ce faceţi după ce puneţi produsele la loc? O sunaţi pe mama, sora şi le
spuneţi despre această ofertă convenabilă. În acest fel ,datorită
recomandărilor dm. şi ele vor putea să devină clienţi înregistraţi şi să aibă
reduceri.
Aşadar, magazinul primeşte clienţi datorită recomandărilor dm.
Directorul magazinului e satisfăcut. Mama şi sora ,de asemenea, sunt
satisfăcute. Astfel de abordare folosesc multe magazine de haine şi
supermarketuri. Numai că reducerile sunt mai mici şi colaborarea cu ei se
termină aici.
Iar acum imaginaţi-vă o astfel de
situaţie: peste un timp veniţi la magazin şi observaţi un nou anunţ ,,Stimaţi
clienţi !Avem o nouă propunere pentru voi.Vă vom plăti procente din suma
vînzărilor a persoanelor ce au venit la noi datorită recomandărilor dm.!
La prima vedere e interesant , dar
nu e clar.E prea bine ca să fie real :şi reduceri şi commision. ,,Trebuie să mă
clarific ,, şi intri la managerul magazinului
cu întrebări. Managerul vă explică :,,Faptul e că ,datorită recomandărilor dm. noi cîştigăm noi clienţi .Ei fac
procurări , iar noi respectiv avem venit. Nu am fi avut să nu fi fost recomandările dm.. De aceia venitul vrem
să-l împărţim cu dm.,, Cum credeţi ,e pe dreptate? Desigur!
Şi ce urmează? Apoi veniţi acasă şi
începeţi să vă amintiţi cui nu i-aţi mai
recomandat aceste oportunităţi. Doar aveţi mulţi cunoscuţi pe care
puteţi să-I ajutaţi să economisească şi să cîştige. Începeţi activ să
recomandaţi şi să invitaţi la magazin noi clienţi .Peste o lună primiţi primele comisioane. Peste cîteva luni comisionul se măreşte
de cîteva ori şi acesta e numai începutul!
Şi observaţi- nimic la nimeni nu aţi
vîndut! Pur şi simplu ,personal v-aţi folosit de produse şi aţi propus rudelor
şi cunoscuţilor să facă acelaş lucru.
Să vedem cum principiul de mai sus
lucrează în afacerea noastră pe internet.Aşadar , ca şi varianta cu magazinul
,aţi ieşit la concluzia ,că dacă vă folosiţi regulat de cosmetică şi nu sunteţi
împotrivă, chiar dacă este cosmetică de la Oriflame ,nimic nu vă împiedică să
cîştigaţi cu Oriflame. După cum aţi înţeles, lucru constă în a găsi persoane pe
internet ,care vor dori să aibă venit şi să se folosească de produse.
De ce colaborăm anume cu Oriflame,
care sunt avantajele colaborării, de ce este profitabil să ne alăturăm acestui
proiect, pentru ce veţi primi bani,
dacă nu trebuie nimic de vîndut.
Aşadar , 7 cauze, de ce am ales să colaborăm cu
Oriflame.
1.Compania este pe deplin adaptată la afaceri
pe internet, adică , să îşi desfăşoare activitatea poate fiecare,oriunde nu
s-ar afla , iar toate rapoartele contabile şi le sumă compania. Afacerea este
legală şi transparentă. Toate acţiunile desfăşurate sunt în conformitate cu
legea ţării în care compania are reprezentanţi.
2.Un sistem de plată corect şi promovări
permanente a partenerilor(călătorii în străinătate, banchete, cadori ,maşini de
serviciu ş.a) şi nici un risc.
3.Posibilitate de a procura personal produse
calitative cu reduceri de la 18% la 50% şi de a participa la acţii cu cadouri
scumpe.
4.Colaborare între preţ-calitate (un preţ disponibil pentru o calitate
înaltă), produse ce sunt folosite zilnic+compania a scos pe piaţă o categorie
nouă de produse Wellnes-
e o nutriţie sănătoasă , care le permite partenerilor companiei să cîştige cu
20-30% mai mult.
5. O pagină personală de la companie, unde
poţi vedea rapoartele financiare personale, comanda produse ,a înregistra
persoane şi de a controla procesul lucrului.
6.Cele mai bune servicii! Un sistem de livrare
a produselor în orice regiune, livrare la domociliu în sate şi oraşe mai mici,
comandă on-lain , achitare convenabilă.Pentru orice întrebare sunt centrele de
deservire care ajută pe toţi.
7. Un brend stimat şi vestit (Oriflame are 47 ani, compania s-a
recomandat ca un partener de încredere . Chiar şi în condiţiile de criză din
2008-2009 a avut o creştere în volumul de vînzări, pe cînd alte companii avînd
o descreştere.Nemaivorbind de criza din 1998 ,compania a rămas pe piaţa rusă şi
s-a dezvoltat cu succes).
Комментариев нет:
Отправить комментарий